Выдавецтва
«ЮрСаПрынт»
Гародня

Нашы
паслугі
аператыўнай
паліграфіі
Навошта
патрэбныя
візітоўкі
і
якія
яны
бываюць

Издательство Юрсапринт: визитные карточки
28 КРАСАВІКА, 2018

Навошта патрэбныя візітоўкі і якія яны бываюць

«Калі бачыш раўнанне Е = mс2, становіцца сорамна за сваю балбатлівасць», Станіслав Ежы Лец.

     

Асноўнае прызначэнне візітовак

У наш час візітная картка з'яўляецца абавязковым атрыбутам сучаснага дзелавога чалавека і па сутнасці з'яўляецца стандартнай часткай дзелавога этыкету. Візітоўкі вырабляецца з паперы, кардона, пластыка і нават драўлянага шпону, пры гэтым выконваюцца ў невялікім фармаце. Найбольшая рапространени атрымалі два фармату: 85×54 мм і 90×50 мм.

Яна незаменная ў працэсе ўстаноўкі сувязяў паміж спецыялістамі або бізнес-структурамі, падчас правядзення афіцыйных перамоў, візітаў, сустрэч і г. д. Менавіта візітная картка, як ніякі іншы дакумент, можа ў сціснутай форме прадставіць персанальную інфармацыю пра вас вашаму апаненту, распавёўшы яму, хто вы і чым займаецеся. Калі асучасніць адну вядомую прымаўку, яна цалкам можа гучаць так: «Сустракаюць не толькі па адзёжы, але і па візітоўцы». Асноўнае прызначэнне візітнай карткі ў дзелавым асяроддзі - выкананне прадстаўніцкіх і інфармацыйных функцый.

Гэта таксама свайго роду эфектыўная і недарагая форма рэкламы. Візітоўка проста неабходная ў сітуацыях, калі адбываецца знаёмства: падчас прыёмаў, канферэнцый, прэзентацый, выстаў, фестываляў; таксама яна спатрэбіцца і падчас падарожжаў.

У некаторых краінах, напрыклад у Японіі і Карэі, візітную картку разглядаюць як пасведчанне асобы. Візітоўку можна выкарыстоўваць у якасці сродку завочнага кантакту: у прыватнай ці службовай перапісцы; як рэкамендацыю; для знаёмства, запрашэнняў, віншаванняў; для суправаджэння падарункаў, сувеніраў і інш.

Разам з тым візітную картку мажліва разглядаць як форму ненадакучлівага і стрыманага знаёмства, паколькі ўручэнне візітоўкі не ставіць вашага партнёра ў такія ўмовы, калі падтрыманне далейшага кантакту становіцца абавязкам; яго проста толькі інфармуюць аб наяўнасці дадзенай установы і канкрэтнага службовай асобы.

Слова «візітоўка» адбылося ад французскага слова visite, што азначае «наведванне». На лаўры краіны, у якой упершыню з'явіліся візітоўкі, прэтэндуюць Францыя, Германія і Кітай.

Узнікненне непасрэдна візітнай карткі як знакавага атрыбуту ў Францыі адносіцца да часоў праўлення Людовіка XIV. Пры двары «караля-сонца» візітоўка была распаўсюджаная перш за ўсё сярод прадстаўнікоў вышэйшых слаёў насельніцтва. Вядома, што ў гэты ж гістарычны перыяд у германскіх студэнтаў сфармаваўся своеасаблівы рытуал: перад ад'ездам на вакацыі пакідаць выкладчыкам маляўнічыя мініяцюры - фамільныя гербы са сваім подпісам і датай ўручэння.

У Кітаі ж лічыцца, што візітныя карткі ў Паднябеснай мелі хаджэнне на працягу ўжо некалькіх апошніх стагоддзяў. У Расію першыя візітныя карткі трапілі з Францыі, адбылося гэта ў эпоху праўлення Кацярыны II. Візітныя карткі тады называлі візітнымі квіткамі, а пад візітоўкамі мелася на ўвазе мужчынскае ці жаночае сукенка, пашытым адмыслова для візітаў. Да пачатку рэвалюцыі ў царскай Расіі цікавасць да візітнай білетах значна згасла.

Дакладна не вядома, калі з'явіліся першыя візітоўкі ў Беларусі, але найбольш актыўна яны пачалі выкарыстоўвацца ў 90-х гадах мінулага стагоддзя.

     

Асноўныя тыпы візітовак

Вылучаюць тры асноўных тыпа візітовак:

  • карпаратыўныя;
  • дзелавыя;
  • асабістыя.

     

Асабістыя візітныя карткі - тып візітовак, які выкарыстоўваецца я ў першую чаргу для прадстаўлення вашай персоны суразмоўцу. Акрамя абавязковых: імя, ініцыялаў (або прозвішча з імем па бацьку) і кантактных дадзеных вы можаце дадаць на асабістую візітоўку якую-небудзь дадатковую, якая характарызуе вас інфармацыю. Напрыклад, аб вашых хобі і захапленні, альбо пра спецыялізацыю, калі вы хочаце ненадакучліва прарэкламаваць сябе, як спецыяліста.

Асабістыя візітныя карткі ў першую чаргу прызначаны для нефармальных зносін, поэтомутакие візітоўкі правільна мець для выпадкаў, калі вы не хочаце распаўсюджвацца пра сваё месца працы, напрыклад, пры знаёмстве з дзяўчынай у бары.

Асабістыя візітоўкі могуць быць выдатна дапаўняюць ваш модны вобраз аксэсуарам. Дастаткова запамінальнага дызайну, тым больш, менавіта гэты фармат візітовак не абмяжоўвае палёту фантазіі пры стварэнні макета; і моднага футарала для вашых асабістых картак.

     

Дзелавыя візітоўкі ў першую чаргу выкарыстоўваюцца для ўстаноўкі дзелавых кантактаў. Дзелавыя візітоўкі гэта абавязковы атрыбут уладальнікаў кампаній або кіраўнікоў, менеджэраў, якія падтрымліваюць пастаянную сувязь з кліентам, таму яны павінны ўтрымліваць у першую чаргу вашыя імя, ініцыялы, пасада і вашу вобласць дзейнасці або дадзеныя аб команіей, якую вы ўяўляеце.

Паколькі што дзелавыя візітоўкі не могуць пахваліцца такім жа вольным стылем выканання, што і асабістыя карткі, важна з дапамогай іх выканання данесці да патэнцыйных кліентаў інфармацыю аб вашай надзейнасці як выканаўцы і партнёра. Самавіта і строга - вось асноўныя патрабаванні да макету дзелавой візітоўкі.

     

Карпаратыўныя візітоўкі ў адрозненне ад персаналізаванай дзелавых, гэта «расходны матэрыял» для кампаніі: менавіта іх укладваюць у пакеты з сувенірамі на прэзентацыях, адпраўляюць з допісам, выстаўляюць на выставачных стэндах і сталах. Такія візітоўкі друкуюць для тых супрацоўнікаў, якіх кліентам няма неабходнасці «ведаць у твар».

Карпаратыўная візітоўка павінна ўтрымліваць інфармацыю аб назве вашай кампаніі, вобласці яе дзейнасці, кантактныя дадзеныя. Можна на адваротным баку карпаратыўнай візітоўкі размясціць схематычна карту праезду да вашага офісу, што зробіць яе больш інфарматыўнай для вашых патэнцыйных кліентаў. З пункту гледжання знешняга выгляду і дызайну інфарматыўнасць і прастата выканання - асноўныя якасці макеце такі візітнай карткі.

     

Выдавецтва «ЮрСаПринт» мае вялікі вопыт як распрацоўкі макетаў так і друку ўсіх тыпаў візітовак ў любой колькасці, пры гэтым мы гарантуем сваим клиентам індывідуальны падыход, якасць і пры гэтым невялікі кошт (падрабязней...).

     

Дзякуючы выкарыстанню ўльтрасучаснага паліграфічнага абсталявання, а таксама выразнай і суладнай шматгадовай працы калектыву на ўсіх этапах паліграфічнай вытворчасці можна з упэўненасцю сказаць, што выдавецтва «ЮрСаПрынт» выканае любы заказ нашых паважаных кліентаў у галіне выдавецтва, друкарскіх паслуг, а таксама аператыўнай паліграфіі максімальна хутка і якасна!

Калі Вас зацікавілі нашы магчымасці ў галіне паліграфіі - лічбавы друк і выраб візітных картак (візітовак) - калі ласка не саромеецеся, тэлефануйце, задавайце пытанні ці прыходзьце ў наш офіс!

З поўным пералікам нашых паслуг у галіне выдання кніг можна азнаёміцца тут (падрабязней пра нашы паслугі ў галіне выдання кніг...).

Нашы прапановы ў галіне аператыўнай паліграфіі прадстаўлены ў гэтым раздзеле сайта (падрабязней аб нашых паліграфічных паслугах...).